.

.

سایت خبری طلوع گناباد

در مراسمی که از طرف هیآت مذهبی دانشجوئی مراکز آموزش عالی شهرستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادقی امام جمعه گناباد و رئیس شورای هیآت مذهبی مراکز آموزش عالی شهرستان و دکتر مجتبوی رئیس واحد گناباد برگزار گردید.از دانشجویان خادم امام حسین(ع) و فرماندهان بسیج دانشجوئی واحد گناباد تقدیر و تجلیل شد.

 این مراسم که در محل تالار اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار  شد،دکتر مجتبوی رئیس واحد گناباد در سخنانی ضمن تقدیر از امام جمعه شهرستان بدلیل حمایت و توجه به دانشگاه و دانشجویان،در سخنانی گفت:دوران جوانی و دانشجوئی دوران بسیار خوب اما گذرا می باشد.پس قدر این دوران را بدانید و بنحو احسن از آن استفاده کنید.تا با دست پر از دانشگاه فارغ التحصیل شوید.

مجتبوی به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اسلامی شدن دانشگاه ها پرداخت.و در ادامه افزود:در کنار تخصصی که دانشجویان به آن دست پیدا می نمایند.می بایستی دیندار،اخلاق مدار و با فرهنگ هم باشند. و در آن صورت است که برای خودشان،جامعه و انقلاب اسلامی افتخار آفرین خواهند بود.

در ادامه این مراسم رسائی فر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق-قدرت دانشگاه آزاد اسلامی گناباد و دبیر هیآت مذهبی دانشجوئی مراکز آموزش عالی شهرستان،ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های هیآت، گفت:هیآت مذهبی دانشجوئی شهرستان با آغوشی باز از تمامی دانشجویان و تشکل های دانشجوئی دعوت به همکاری می نماید.و از تجارب و دیدگاه های ارزنده آنان استفاده می نماید.

رسائی فر همچنین خاطر نشان ساخت:اهداف هیآت مذهبی و بسیج دانشجوئی یکی است و هر دو در یک مسیر حرکت می نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی امام جمعه گناباد هم با تقدیر از دکتر مجتبوی بواسطه حمایت از برنامه های مذهبی و فعالیت های هیآت مذهبی در دانشگاه، با بیان اینکه امام خمینی(ره)فرمودند: ما هر چه داریم از محرم و صفر است.تلاش ها و خدمات دانشجویان خادم الحسین(ع) در دانشگاه را ستود.

امام جمعه گناباد در بخش دیگری از سخنان خود،اتصال به اهل بیت(ع)،هم گرایی میان مراکز آموزش عالی شهرستان،مبارزه با جنگ نرم و فراهم نمودن زمینه برای مشارکت همه در صحنه را از اهداف هیآت مذهبی دانشجوئی مراکز آموزش عالی شهرستان بر شمرد .

رئیس هیآت مذهبی مراکز آموزش عالی گناباد،انجام برخی از امور فرهنگی دانشگاه ها را از وظایف دفاتر فرهنگ اسلامی و بسیج دانشجوئی و برخی دیگر را مربوط به هیآت مذهبی دانست.و افزود: این سه مجموعه می باسیتی مکمل یکدیگر باشند تا دانشگاه اسلامی تحقق پیدا کند.

امام جمعه گناباد،تخصص و تعهد را لازمه یکدیگر دانست و تصریح نمود این دو به تنهایی کارساز نخواهند بود. در پایان این مراسم از خادمین امام حسین(ع) و فرماندهان بیسج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با اهداء لوح و تندیس تجلیل بعمل آمد.

شایان ذکر است از دیگر برنامه های این مراسم،تلائت آیاتی از قرآن مجید،سرود جمهوری اسلامی ایران،پخش کلیپ گوشه ای از فعالیت دانشجویان واحد گناباد در دهه اول محرم،مداحی و...بود

                       


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 23 آذر 1392برچسب:فرماندهان بسيج دانشجويي,خادمان امام حسين (ع),اخبار فرهنگی گناباد,گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com